Over ons
Over ons
Al meer dan 23 jaar de service partner
Logic Medical is al ruim 23 jaar dé merkonafhankelijke servicepartner in de wereld van de medische technologie. In deze periode zijn wij uitgegroeid tot een organisatie met een landelijke dekking waar gecertificeerde technici werken. Logic Medical bedient Nederlandse organisaties, maar is ook actief in België, Luxemburg, Duitsland en Zwitserland.
Klantgerichte service
Met onze medisch technologische kennis bedienen we ziekenhuizen, verpleeg- en verzorgingstehuizen, privéklinieken en ambulance diensten. Daarnaast ondersteunen we leveranciers van medische producten in landen waar deze zelf geen technisch support kunnen leveren. Onze technici komen niet alleen bij diverse organisaties binnen, maar ook bij de mensen thuis. Servicegericht te werk gaan is daarbij essentieel, waarbij we van elke ‘klant’ weten hoe we die moeten bedienen. Logic Medical leidt technici zelf op en daarmee verzekeren we ons ervan dat elke technicus voldoet aan de door ons gestelde eisen en hoge service standaard.
Vijf gebieden, één missie
Om bij u de zorg over uw medische apparatuur weg te nemen, richten wij ons op vijf aandachtsgebieden.
Hiernaast kunt u meer te weten komen over hoe wij hier mee om gaan
Gecertificeerde technici
Jaar ervaring
Klanttevredenheid
Klanten
Vertrouwen
Waarom kiest u voor ons?
Transparantie
Logic Medical wil boven alles transparant zijn in het serviceproces. Om die reden bieden we diverse oplossingen aan, waarmee we die transparantie kunnen waarborgen. De achterliggende gedachte hiervan is dat iedere organisatie uniek is. Elke organisatie heeft het beheer van medische apparatuur op een eigen manier geregeld binnen de wettelijke kaders. De ene organisatie regelt een gedeelte zelf en een andere besteedt alles uit. Welk niveau van werkzaamheden wij ook uitvoeren voor onze opdrachtgever, transparantie en vertrouwen gaan daarbij hand in hand.
Naadloze gegevensuitwisseling
Wat wij onder transparantie verstaan is eenvoudig. Logic Medical geeft u als klant toegang tot een portal die u inzage geeft in de geplande en uitgevoerde werkzaamheden. Indien gewenst kunnen wij deze gegevens ook naadloos met uw management systeem integreren door middel van een live (REST) koppeling. Ook kunt u door middel van een Power BI Dashboard over de data beschikken.
Duurzaamheid
Maatschappelijk verantwoord en milieubewust ondernemen zijn sleutelaspecten in onze bedrijfsvoering. Dat laten we zien in de vorm van onze duurzame huisvesting, maar ook in de keuze voor toeleveranciers, producten en het transport ervan. Zo draait onze kantoorautomatisering in het groenste datacenter van Nederland en werken wij al jaren papierloos. Streeft u ook naar meer duurzaamheid, dan gaan we graag met u in gesprek. Bijvoorbeeld over het op maat leveren van diensten en oplossingen die een fantastische ‘fit’ vormen met uw organisatie.
Wij bieden koppelingen waardoor u direct inzicht heeft in de voortgang van het onderhoud
Lees meerNeem contact met ons op met onderstaand formulier
Bezoekadres:
Twentepoort Oost 45
7609 RG ALMELO
Openingstijden
Werkdagen: 8:00 – 17:00
Weekenden: gesloten
Telefoon
+31 (0)546 486410